Lepeni Al profilu

Ladislav Cisar cisar1
Středa Březen 17 12:11:09 CET 2004

Spojovani dvou hlinikovych casti je mozne - nytovanim, lepenim (metal
epoxidove pryskirice), pajenim (pajeci pripravky pro hlinik a silna pajka),
svarovanim TIG/WIG

Lada

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf
Of Jiri Polasek
Sent: Tuesday, July 24, 2001 9:48 AM
To: 'hw-news@list.gin.cz'
Subject: RE: Lepeni Al profilu

Na lepeni Al plechu jsem pouzival cesky epoxid, myslim ze to byl lepox
metal, nebo tak nejak. Jinak ruzne pajeci vodicky se muzou take setkat s
uspechem. Osobne jsem pouzil kapalinu z Internovy s vybornym uspechem.
Jediny problem je poradne prohrat spojovane dilce. Hlinik, ci dural se
nasvaruje v CO2, ale v argonove atmosfere wolframovou elektrodou. U kolegy
jsem kdysi zahlednul klasicke obalovane elektrody na obloukove svarovani.
Otazkou bude jako vzdy dostupnost a cena.
S pozdravem Jiri Polasek

Ahoj
Letadla se snad lepi nijakym druhem vteoinoveho lepidla. No ja, pokud
 se jedna o men?i soueasti, tak je pajim. Pou?iji chemikalii na
 pajeni na hlinik - maji ji v GM-electronik.

Radek

Dne 24. eervenec 2001, <> napsal:

> Zdravim vsechny,
> potrebuju sestavit malicky a jednoduchy manipulatorek, jako nejvhodnejsi
material jsem vybral Al profily,ale nevlastnim CO2
> svarecku, takze jsem se chtel zeptat, mate nekdo predstavu, jak a cim
lepit hlinik a hlavne kolik to stoji. Ze to jde vim, protoze
> takhle se montuji dnes letadla.
>
> S pozdravem
> Jioi Vojtek

Nejenom anglicko-cesky slovnik: http://slovnik.seznam.cz