Budic +/- 20V

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:10:57 CET 2004

On Tue, 31 Jul 2001, Pavel Rotter wrote:

> Dobr? den,
>
> pokud si vzpom?n?m, tak jste uva?oval rychlost sp?n?n? okolo 100kHz, tak tam
> by zpo?d?n? ??dov? ve stovk?ch ns nem?lo m?t je?t? z?sadn? vliv. Ale nezn?m

Tezko rict, zalezi na tom spinacim prubehu zda se jedna o hrana-hrana a
mezitim je urcite zpozdeni nebo zda to nabiha postupne. Ale 100ns je pri
delce periody 10us 1% a nekolika procentni chyba se mi zda uz trochu moc.
Ale mozna je to jedno.

> ??el cel?ho zapojen?, p?esto si mysl?m, ?e 100kHZ je na IGBT dost, jedn?-li
> se o v?konovou aplikaci - budou s t?m probl?my. Je t?eba perfektn? navrhnout
> i korek?n? obvody dle druhu p?edpokl?dan? z?t??e a i tak budou p?ekmity a
> desaturace sp?na?? 'zaj?mav?'......

Taky mam ten pocit ze jeste budou problemy :-) 100KHz je na IGBT opravdu
dost, ale zaujalo mne na nem velmi nizke Ucesat. Mam jeste v zaloze MOSFET
a uvidim - IGBT bude mit nizsi saturacni ztraty a vyssi spisnaci, MOSFET
na tom bude presne obracene.