Re: Zahada HDD

Ondřej Jakubčík ojakubcik
Středa Březen 17 12:10:55 CET 2004

Ahoj,
tohle se muze stat, pokud je BIOS nastavenej
na mod NORMAL. Linux si to prestavi sam, ale
Windows potrebuji mit v BIOSu nastaveno mod LBA.
Nebo zkuste nastavit radic IDE na automatiku
a zapnout Plug & Pray.

PS: zkuste www16.brinkster.com/ojakubcik

Ondrej Jakubcik
ojakubcik@seznam.cz

Nejenom anglicko-cesky slovnik: http://slovnik.seznam.cz