Ctecka mg karet

Miloslav Kazda miloslav.kazda
Středa Březen 17 12:01:21 CET 2004

No ja si s tim pak jeste trochu hral a myslim ze bude nejjednodussi
pouzit ten modul na vlastni cteni (ma to 6 dratu +5V, GND, CLK, DAT,
detekce karty a dalsi dva, ktere nevim co delaji - mozna jsou to
zbyvajici dve nevyuzite stopy). Tu EPROMku jsem sice precetl, ale
po dissasemblovani je to nejake podivne, hned asi tak treti instrukce
je skok nekam mimo pamet. Je mozne ze tam jsou nekde prohozene nejake
bity, ale to jsem jeste nepromeroval.

Miloslav Kazda
                             miloslav.kazda@volny.cz