Prudova zatazitelnost vinutia

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 12:01:21 CET 2004

Dobry den vsetkym,

navinul som si trafo (EI plechy) a nejako som neodhadol pozadovany prud.
Priemer drotu som dal 0.55mm, co mi pre prudovu hustotu 2A/mm stvorcovy
dava max. 475mA (vtedy som pocital s poziadavkou 500mA). Teraz ked
ozivujem zariadenie som premeriaval odbery, a potreboval by som max. (v
zavislosti na zobrazenom cisle na display) 850mA. Vydrzi to povodne
vinutie takyto prud alebo mam radsej pouzit dalsie pridavne trafko
(povodne nechcem premotavat pretoze su tam dalsie 4 sekundare ktore su v
poriadku). Pripadne aka je maximalna znesitelna prudova hustota vinutia
trafa? Dakujem za vase rady.

PK.