Prudova zatazitelnost vinutia

Aleš Procháska prochaska
Středa Březen 17 12:01:21 CET 2004

U malych transformatorku se bezne pocita 3 A/mm2 a bezne se i tohle
prekracuje. Bude se to vic hrat (a to ani ne o moc), jinak nic. Pokud
ovsem ten vykon prenese jadro trafa, ale to snad ano, kdyz jsou tam
dalsi vinuti, tak to celkove pretizeni by mohlo byt jen par procent
proti navrhovemu vykonu. Takze to zkuste a kdyz to bude fungovat,
nebude to rusit a kdyz na tom po dvou hodinach provozu udrzite ruku
tak je to OK.

Ales Prochaska