Penovy material (polyethylen)

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:01:21 CET 2004

Nevi nekdo, kde by se dala sehnat penova hmota na vyplne krabicek pro pristroje? Videl jsem vyplne z penove hmoty tvrdsi nezli molitan, rekl bych, ze je to peneny polyethylen. Bylo to takove ruzove, ale barva neni kriticka. Da se to nekde koupit? Hledal jsem to onehda na webu, ale byl jsem zaplaven dodavateli plastovych tasek a pytliku.

Molitan neboli peneny polyurethan se da sice snadno opatrit jako napln do matrace, ale ma nektere nevyhody - jednak casem vybledne ci zezloutne a jednak se spatne reze, protoze uhyba pred nozem. Penovy polystyren se zase drobi na kulicky pri rezani i pri pouzivani.

J.Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East