dokumentace

Jakub Slajs xslajsj
Středa Březen 17 12:01:17 CET 2004

> Je tu jeste dalsi hledisko, nezli technicke - sebelepsi
> procesor je na nic, kdyz ho nemuzete koupit ...

Presne to jsem mel na mysli kdyz jsem se ptal na prakticke
zkusenosti. Technicka data vycte z datasheetu kazdy ale
jsou tu dalsi veci: kvalita standardniho vyvojoveho prostredi,
dostupnost free kompilatoru jazyka C, dostupnost kvalitnich
matematickych knihoven aj. U AVR me zejmena laka: 1MHz->1MIPS,
flash pamet programu u vsech cipu a take port GCC pro AVR.

J.S.