redukce

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 12:01:17 CET 2004

  Zdravim!

 Pri USB redukciach je problem s rychlostou odozvy. USB
samotne je rychlejsie ako RS232, ale iba ak sa jedna o prenos
velkych packetov. Inak je reakcia na prerusenie (prijatie znaku) po
oznamenie pocitacu 1ms. To je casovy slot TOKEN packetu USB,
ktorym sa kontroler dotazuje jednotlivych zariadeni (obieha ich).
Preto pri rychlom handshake prenose s malymi paketmi to moze
pekne zdrzovat a ked softver nie je na takyto timeout stavany, tak
proste vyhlasi chybu. Vascina USB zariadeni ma preto buffer, aby
pokryla tuto 1ms a potom to z neho poslala do pocitaca.
 Ale ked sa napriklad potrebuje naraz preniest jednym smerom
velky balik dat, tak to ide. A kedze USB je rychle (12Mbit , USB2.0
dokonca 480Mbit), tak je samotny prenos rychly. Ale reakcia na
udalost bude cca 1ms.

  Toto som vycital z USB specifikacie - lebo teraz skusam robit
nieco s USB : hardver (zatial zhanam) aj softver (Delphi - HID
device). Ak som to dobre nepochopil (tu 1ms), tak ma popravte :-(.

  S pozdravom
                                         Igor

-------------------------
Ing. Igor Cesko