Paralerni port

Wek wek
Středa Březen 17 12:01:15 CET 2004

PS k predchadzajucemu - u toho orig. portu samozrejme ak je aj otoceny na vystup a je v jednicke niekto ma dostatocne brutalny zdroj
do nuly, tak ten 74LS374 pretlaci bez akehokolvek prepinania smeru (malo by na to stacit par mA), co ide precitat prave vdaka
spomenutej funkcii kontrolneho citania cez 74LS244. Svab sa samozrejme zace hriat a moze po case zlyhat. Ja som toto skusal u
INTEGROVANEHO! LPT portu a fungovalo to! (ocividne som pretlacil CMOS vystup...) Samozrejme to ako metodu nedoporucujem, najma nie,
ak je LPT integrovany na motherboarde (aj ked uz aj taky som vycvakaval...)
Jano Waclawek