Zabezpecovaci zarizeni pro kolo

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu
Středa Březen 17 12:01:14 CET 2004

Nejlepsi zabezpeceni ma kolo UKRAJINA.
Tam je tak narocne slapani, ze na nem nigdo neodjede :-)))

Raven

_______________________________________
Ahojte,
za zacatek uvedeni do deje:
13. v patek mi ukradli v prave poledne
zamcene kolo, paradoxne pred Pravnickou fakultou v Brne.

Proto se zaobiram, jak sveho dalsiho milacka zabezpecit.
Jakozto elektronika me napadlo toto:

Na kole bude VELMI pevne pripevnena robustni
a co nejmensi krabicka s VF vysilacem, IR prijimacem,
otresovym cidlem a zdrojem.
Pri odchodu od kola pomoci prenosne casti, ve ktere bude IR vysilac
a VF prijimac, IR vysilacem aktivuji zabezpecovak a ten
se bude, dejme tomu, kazdou 0,5 sekundu hlasit do te prenosne
casti, kterou budu mit u sebe. Pri pripadnem pohybu kola mi to
samozrejem ohlasi, stejne jako to, ze se ztracim z dosahu.
Rizeny by to bylo pochopitelne jednocipem.

A ted moje dotazy k zodpovezeni :
0/ existuje neco takoveho nebo mate nekdo neco podobneho
postavene ?
1/ jaky jsou dosahy VF modulu pro 433 MHz bez externich anten
2/ muze mi nekdo poskytnout zdrojak pro propojeni ATMELA
s timto modulem (TX i RX)- tedy program jakehosi modulatoru/demodulatoru
 - prekodovani na MANCHESTER atd. ?
3/ prodava se otresove cidlo (kde a za kolik), nebo si ho musim vyrobit sam
?

Diky, je to jen takovy namet do diskuse,kdyz uz mame tu okurkovou sezonu.

Onpa