Zabezpecovaci zarizeni pro kolo

Jaroslav.Dolezal@vuanch.cz Jaroslav.Dolezal
Středa Březen 17 12:01:14 CET 2004

Cau Martine,

Tyhle Robky byvaly popsane ve starsich amadech, nejake vytisky byvali ve
stanici a mozna kdybych prohrabal ty hromady doma tak bych tez neco nasel.

Jarda

                    Martin.Landa@
                    pvt.cz               Komu:   Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
                    Odeslal:             Kopie:
                    hw-news@list.        Předmět:     RE: Zabezpecovaci zarizeni pro kolo
                    gin.cz

                    16.07.2001
                    07:34
                    Odpovězte
                    prosím
                    uživateli
                    hw-news

Mas celkem stesti ze ti kradou kola jen 13. v patek; to u nas je kradou
kdeko-li a kdyko-li. Osobne si nevzpominam ze bych prisel o kolo nejakym
prirozenym zpusobem (prodejem, sesrotovanim, ...)
Nejlepsi by byl asi nejaky vysilac na delsich vlnach (80m?) a pak prijimac
kterym se da vysilac najit. Nejakou dobu jsem behal ROB (radiovy orientacni
beh) a to fungovalo na presne stejnem principu. Chtel jsem si neco
podobneho
zabudovat treba do trubky kostry kola, ale kam dat antenu tak aby byla
nenapadna?

Mimochodem, nemate na to nekdo planek? Nebo alespon odkaz?

Martin