Zabezpecovaci zarizeni pro kolo

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 12:01:13 CET 2004

> To ale neresi odvezeni kola dodavkou, jak se stalo ted
> nedavno kamaradovi.
V tom pripade nahradit dymovnicku malym rucnym granatom :)))

Ale aj tak sa mi to nezda s tou trestnou zodpovednostou pri uraze. Ked
mi niekto ukradne auto a este aj havaruje, tak nemozem za to ja ze
zlodej havaroval. Ak na bicykli bude jasne viditelny napis ze "je
chraneny zabezpecovacim zariadenim a pripadna manipulacia moze sposobit
uraz", tak by som mal byt dostatocne kryty, no nie?
Normalne ma to zaujima. Stalo by za to dat to preskumat viacerym
pravnikom.

PK.