TINI - kde sehnat ?

Ing. Zdenek Hanak jr. hanak
Středa Březen 17 12:01:13 CET 2004

At 23:37 16.7.2001 +0200, you wrote:
>Nemate nekdo tip, jak rozumne sehnat TINI board + TINI socket ?
>Dallas Semiconductor to pres distrubucni sit (napr. HT-Eurep) nedodava, je
>to udajne dostupne jen pres http://store.ibutton.com/, ovsem postovne do
>Czech Republic stoji tolik, co samotny TINI board (50 USD).
>
>Z.Chmelar

Tip sice nemam, ale ja sam jsem v teto konferenci zhruba pred rokem
kladl stejnou otazku (vcetne zkusenosti s distributory). Zde mi poradili,
ze jedinou cestou je store.ibutton.com. Tusim za dva tydny bylo zbozi
tady. Ale postovne bylo automatem spocteno na 35USD a to taky dodrzeli.
Takze cim vic objednate, tim lepe.
Mimochodem, rekli vam distributori, proc vam to nedodaji ? On je v tom
jeden figl s licenci, ale to jste si asi precetl.
Jeste si uvedomuju, on delal Dallas fuzi s Maximem, takze tam jsou
asi take nejake zmatky. Nevim jestli jeste je, ale nedavno jsem si na
store.ibutton.com precetl, ze dodaci lhuta TINI desky je kolem 6 tydnu.
Vubec to navenek vypadalo v Texasu zajimave a hodne se o tom diskutovalo
na TINI foru. Snad se to po te fuzi zlepsi (nebo uz zlepsilo ?).

Z. Hanak jr.