Zabezpecovaci zarizeni pro kolo

Glajc Pavel pavel.glajc
Středa Březen 17 12:01:11 CET 2004

Na podobnem principu jsem kdysi chtel stavet alarm do auta.
V aute by byl ukryty vysilac, ktery by vysilal na frekvenci treba policie, nejlepe vstupni frekvence jednotlivych dispecinku, a cyklicky by vysilal zpravu treba tohoto zneni. "Jsem ukradene auto SPZ ABX-23-45" prosim o zamereni. Zprava by byla nahrana treba v epromce plus D/A prevod, treba jen z odporu no a vysilac. Alarm by se aktivoval nekterym ze znamych zpusobu spousteni. Naklonove cidlo, otresove cidlo, ultrazvuk, nastartovani motoru....nebo nekterou kombinaci. Zlodej by samozrejme nic netusil. Protoze jiz zminene instituci by to asi dost vadilo tak by musela jednat. Pokud by auto nenasli, tak mi nic nedokazou, protoze chybi predmet dolicny. Pokud auto najdou a bude stat treba milion, tak desetitisicova pokuta je v podstate sranda.
P.G.
P.S.
Neznate nahodou nekdo vstupni frekvenci dispecinku?