Vyber procesoru

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:01:11 CET 2004

Nektere modely ma ke kusovemu odberu treba Ryston. Ty nejmensi (JK..) ma na sklade, ty vetsi je vetsinou schopen dodat s lhutou kolem 14ti dnu. Akorat cena za 1 kus je bohuzel vysoka, u JK3 (priblizne eq. AT89C2051) je vyssi nez u toho atmela, i kdyz u vetsich baleni (>100ks) je to obracene...

Neco by melo jit sehnat i u fy. Betacontrol v Brne.

Vetsi baleni - spoerle, ebv, macro...

ASM+Kompilator - kouknete treba na www.pemicro.com - luxusni (bohuzel wokenni) prostredi - asm, simulator, debugger, programator a to vse zadarmo :-) Hadrware na debuggerovani, simulaci a programovani nepotrebujete temer zadny (lze ubastlit za 1/2 hodiny nebo nastrkat do pichaciho pole), HC908ka ma vsechno v sobe. Pokud se Vam nechce ze zacatku bastlit vubec, je k dispozici kit za asi 3kkc.

Jiri N.