meric prutoku paliva

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 12:06:11 CET 2004

At 16:51 4.1.2001 +0100, =?Windows-1250?B?TWFyZWsgS3V0buFy?= wrote:
>www.conrad.de, www.conrad.cz
>tam take nieco maju, stoji to zhruba 50-60 DM

Ja jsem ji koupil, chteli jsme tim merit spotrebu v letadle. Je to plastova
vrtulka, v ni jsou ctyri magnety ktere behaji kolem civecky a indukuji v ni
elektriku. Jsou k tomu i nejake grafy zavislosti napeti na prutoku, ale o
presnosti bych dost pochyboval. Ja jsem tu civecku vyhodil a dal jsem tam
hallovu sondu ze stareho HDD. Do toho plastoveho krytu krasne padne, je tam
pro ni vylisovana komurka, zrejmne se delaji obe varianty. Nicmene jsem
skoncil u toho, ze nevim, jak to zkalibrovat, tj. kolik pulzu bude na jeden
litr. Delal jsem par pokusu, ale jako linearni zavislost to moc nevypada,
asi by se muselo udelat moc mereni. Jinak za ty prachy je to pekne drahy ...
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv