routing pod windows 2000

Václav Homolka homolkav
Středa Březen 17 12:05:59 CET 2004

umi to jeste lepe nez NT4. Je to zvladnutelne takrka pro kohokoliv. Staci v
nastaveni pripojeni povolit ssdileni a pak uz jen dle potreby prislusne
donastavit. Pokud nic nenastavujes, je to pruchozi pro vsechny porty.

Venca

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of
tsveta@centrum.cz
Sent: Monday, January 08, 2001 7:04 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: routing pod windows 2000

Zdravim kolegove,
je to trosku off-topic, ale potreboval bych zjistit, jestli umi
Winndows 2000 Proffesional routovat z jedne sitove karty na
druhou stejne jako to umely NT 4 client, nebo jestli potrebuju
windows 2000 server. Jde mi o to, ze mam v jednom pociteci s W
2000 klasickou ethernetovou kartu, a pak tam mam jeste jednu na
bezdratovou sit. V podstate potrebuju aby mi tohle pc jen
routovalo mezi temi kartami. Nasel jsem jakysi prikaz ROUTE primo
ve win 2000, ale tam lze zadavat routovaci cestu jen cilovou
adresou a branou. Nepochopil jsem princip, nevim jestli se vubec
jedna o klasicky routing.

K chatování je tu http://www.XChat.cz
Založte si svůj mail na http://mail.centrum.cz