routing pod windows 2000

Václav Homolka homolkav
Středa Březen 17 12:05:59 CET 2004

Ano winproxy opravdu nerouteruje !!!

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Radim
Götz
Sent: Tuesday, January 09, 2001 2:55 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: routing pod windows 2000

Myslim ze winproxy neroutuje ale je klasicky proxy ktery obsluhuje pouze
http a SMTP,
winroute je cisty router  s podporou NAT.Co vim tak LanSuite 602 take neumi
NAT,
pokud to potrebujete na routovani dvou segmentu site tak pouze
winroute.Pokud
to chcete na pristup do inetu tak kterykoliv z uvedenych ovsem s mnoha
omezenimi.
(ICQ,netmeeting,H323- z duvodu nemoznosti NAT - umi pouze winroute)
Radim