Vadna CD ROM

milan.klesa@ct.cz milan.klesa
Středa Březen 17 12:05:55 CET 2004

Zdravim,

A nebude to nejake hlidani, jestli je pritomno napeti 12V, zkuste tech 12V
odpojit,
a teoreticky by mohlo tech 5V spadnout na nulu. Alespon tak bych to hadal
ja.

>PS : Pry ta mechanika odesla pri vytazeni privodnich kabelu pri zapnutem
PC.
vsech nebo jen napajeni, nebo kabliku od radice?
I kdyz teoreticky by tohle mela mechanika podle me prezit. Spis bych veril,
ze se tam odehraje neco spatneho, kdyz bych ji za provozu pripojil,
Ma nejaky odber z 5V ci 12V ?

ByE milan