Vadna CD ROM

milan.klesa@ct.cz milan.klesa
Středa Březen 17 12:05:55 CET 2004

Zdravim,

To by me zajimalo co by to teda bylo za mechaniku a za ovladac, ze by
se dikazala takhle odprogramovat :-)
Otazkou je jestli se takhle chova i jinde, a jestli vubec neco odebira
ze zdroje, podle toho by slo usoudit, kde je chyba.

Ma ta mechanika na celnim panelu nejake ovladani, nebo jen cudlik na
vysunuti?
zkusit ji na nejakem externim zdroji, jestli alespon reaguje a vysouva
suplik. Tim by bylo jasne, ze napajeni je viceme OK, pak bych se zameril
na nastaveni jumperu Master/Slave atd. taky se mi stalo ze jsme si hral
s diskem hodiny, nez jsem spravne vylaboroval jak ma byt najumprovany
(popis tam nebyl).

ByE milan