LM3647

rotta, spol.s r.o. rotta
Středa Březen 17 12:05:54 CET 2004

Kde tedy ti chudi modelari berou penize na Li-Ion akumulatory a k nim
odpovidajici (jiste ne levne) motory? Pokud se ja pamatuji z dob sveho
mladi, halove modely -tehdy jeste pohanene gumou- byly jedno z nejdrazsich
odvetvi modelarstvi.
Nabijecka s LM3647 mne vsak zaujala; rozeslal jsem poptavky svym
dodavatelum, takze pokud bude cena jen trochu prijatelna, vezmu jedno baleni
na sklad a obvody budu prodavat v kusovem mnozstvi. Bude-li to aktualni, dam
vedet.
Nema nekdo zajem podilet se na priprave stavebnice takoveto nabijecky?

S pozdravem
--
Jiri Rotta
ROTTA, spol. s r.o.