Vadna CD ROM

milan.klesa@ct.cz milan.klesa
Středa Březen 17 12:05:54 CET 2004

Zdravim,

>Na 5V 700mA a na 12V bere 150mA , tak to asi ve zdroji nebude, ovsem nemam
>to s cim porovnat .Je to normalni odber nebo ne?
No me osobne brala mechanika v klidu cca 300mA z obou zdroju soucasne
(nemereil jsem kazdy zvlast). Pokud se mi podarilo ji roztocit, tak
odber stoupl na 700mA az 1A. Neda se vyloucit, ze u jine mechaniky to bude
jine. Problem jsem mel vzdycky az kdyz se mi ta moje mechanika jakoby
kousla
pak stoupl odber i pres 1A. Nicmene se mi tyhle hodnoty trochu nezdaji.
Nehreje se na te dedsce nejaky IO vice nez je obvykle?
Nicmene to vypada, ze zdroj by mel pracovat, spis bude chyba nekde dal, v
tom
co je ze zdroje napajene, ale to je jen moje domenka.

ByE milan