meric prutoku paliva

Tomáš Kouba kouba
Středa Březen 17 12:05:50 CET 2004

Pro vsechny stouraly oprava 1.4l za hodinu, to ma clovek z toho ze pise
rychle. V kazdem pripade resime snimac od jednoho litru za hodinu po rekneme
15l za hodinu (kdyz budu predjizdet, tak to odhaduji, moje auto ma
karburator bez merice spotreby :-), prumyslove provedeni, prace v poloze +-
45 stupnu, otresy. Znate nekdo nejaky?

Tomas