RE: Vyu?iti rozhrani PC ... RS232

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 12:05:50 CET 2004

Knihu jsem necetl, zle pokud programujete pod Delphi, tak
doporucuji asyncfree (altavista ji najde, nebo mi poslete soukromi mail).
Jinak bych cekal spis problemy od OS, nez od HW. Jaky OS
pouzivate ?

	Slavek

K tem delpham:
novou app,
polozit timer (povolit, nastavit na 2000 ms)
polozit AsyncFree, nastavit comport, v on create formu jej otevrit
na on timer invertovat DTR.
Mne to blikalo (az do 10KHz, ale to uz bez timeru v nekonecne smycce).