OT Re: Ozonizator (was:Re: vznik ozonu)

poupa michal.poupa
Středa Březen 17 12:05:44 CET 2004

Pri pouziti O2 se musi hlidat spravny tlak (aby byl stejny jako parcialni
tlak ve vzduchu).

O3 - (ozon) je jedovaty a nestabilni - to je to o citite po bource.

V Apoplu dychali cisty O2 - (byl ta nizsi tlak nez je tlak vzduchu vzduchu -
101325 pa)
Cisty O2 pouzivaji i profesionalni potapeci z duvodu kesonovy nemoci - ale
musi na to byt specialni kurz a musi se peclive hidat tlak aby nedoslo k
otrave O2.

                 Michal Poupa