pretelefonovane impulzy

poupa michal.poupa
Středa Březen 17 12:05:44 CET 2004

Obavam se ze uz z principu to byt stejne nemuze. Chci videt tu malou
nevyznamnou odchylku.
Ten zpusob tarifikace je tak dolisny za bych na 16 kHz zapomal (ale to same
plati i pro ISDN).
Tarifikace se bude resit postprocesingem na zaklade AMA recordu - to he
zaznam co vypadne z ustredny (A cislo B cislo pocet sekund atd...) .
pak se  sectou se sekundy (pulminuty atd. ) za jednotliva pasma na to se
nasadi cena ...

PS: Vsak to pozname na prvni fakture jak dobre je to vymysleno pro CT (SPT)

   Michal Poupa