usporne zarovky 2

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 12:05:41 CET 2004

Je dobre si uvedomit, ze cely vnitrek mikrovlnky je z plechu (u levnejsich
lakovanych mikrovlnek to neni tak zjevne, ale kdo neveri, at si prohledne
nerezovou). Kovova plocha pusobi jen jako zrcadlo, takze se nezahriva a
nepropousti mikrovlny (proto ta doporuceni o obaleni koncu kosti kurecich
stehynek alobalem.  Co se tyka jiskreni pozlacenych prouzku na nadobi, rekl
bych,ze je to jejich spatnou vodivosti. Kdyz prouzek spravne velikosti chyti
rezonanci s mikrovlnami a v miste kmitny ma prerusene mistecko, bodejzd by z
toho nelitaly ohnostroje. Stejne tak, kdyz z toho alobalu pripravite nejaky
vtipny tvar rezonancniho obvodu s vhodnym jiskristem. Osobni zkusenost ovsem
pravi, ze se po par aplikacich takovy kus nadobi ojiskri a pak uz funguje
bezproblemove.
Co by me v teto souvislosti zajimalo je, jak takove pokusy (jiskricky,
rozsveceni zarivek atd.) nese ten magnetron nebo co jeto v te mikrovlnce za
potvoru. Vi o tom nekdo neco?

				Jakub Serych

-----Original Message-----
From: Jiří Škopík [mailto:jiri.skopik@csadinvest.cz]
Sent: Monday, January 29, 2001 1:36 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: RE: Re[2]: usporne zarovky 2

No me se taky zda, ze si vyrobci mikrovlnek v navodu protireci. Na jednom
miste tvrdi, ze nelze pouzit kovove nadobi ani porcelan se zlacenim a na
jinem miste doporucuji prikryvat pokrm alobalem a proti vybublani dat do
hrnku kovovou lzicku. Fakt je, ze kdyz jsem tam jednou dal hrnek se zlatym
obrazkem, tak to pekne jiskrilo. Proc to vubec jiskri? Dokaze to nekdo
zduvodnit?
Jiri Skopik