Dotaz na Oravana ???

Vena Kovar vkovar
Středa Březen 17 12:05:31 CET 2004

> Jestli je to ze satelitu pro Philips UPC Direct, tak mi to dela taky a na
jinem typu TV, je to asi tim, ze to tam ten satelit cpe nejak > jinak, napr
pres rgb, protoze s videem neni problem.

Tohle same se mi prihodilo u TESLY 426 nebo nejake takove. Ma SCART a nema
jine prepnuti toho SCARTu nez ridicim signalem. Po pripojeni rakosnicke TV
hry za 600,- ten obraz vydrzi asi sekundu, nez se rozpadne synchro. Ridici
napeti bylo cca 9V, podle dokumentace ma byt 9 az 12. Ta sama TV hra na
jinych, novejsich televizich chodi a ukazuje.
Jestli mate nekdo alespon tip, uvital bych to.

Diky
Vena Kovar