Prevodnik AD 7730

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 12:05:31 CET 2004

Patlam se s tim uz ctrnact dni a stale to se mnou nechce nejak komunikovat.
Uz jsem tak daleko, ze jsem to propojil ctyrdratove SCLK, DIN, DOUT a RDY
abych to mel vic pod kontrolou (pouzivam POL=1).  Posilam tam prozatim
presnou kopii toho prikladu, co je v PDF dokumentaci k prevodniku a
napriklad me vubec nepada RDY dolu. Dnes jsem to vzal do prace, abych se na
ty signaly kouknul osciloskopem, tak treba neco vykoukam. Je potreba se
nejak starat o reset? Ja jsem dokumentaci pochopil tak, ze se to zresetuje
po zapnuti napajeni samo aniz by se na vstupu reset cokoliv delalo. Mam ho
trvale na +5V.

Bude to asi nejaka ptakovina, ale jsem z toho uz docela sileny.

				Diky za pomoc

						Jakub Serych

P.S. chci s tim merit z tlakoveho senzoru MPX7100