Problemy s RS232

Bilek Jaroslav JBilek
Středa Březen 17 12:05:31 CET 2004

Ja jsem mel nasledujici problem pri zkratovynych vyvodech RX TX na vystupu
obvodu mi to vracelo nekdy spravne nekdy pozmenene udaje,
(vyslano treba 20 0b 11 a vratilo se 20 0a 10 a tak podobne).
taktez jsem zkousel menit kondenzatory vymenil jsem i 232 a porad stejny
vysledek. Zavada byla banalni - Spatne stabilizovane napajeci napeti.
 (K napajeni jsem pouzival adapter k mobilnimu telefonu, diodu a 7805.) Po
doplneni vyhlazovaciho kondenzatoru vse fungovalo OK.
Jaroslav