Nejaky lepsi procesor

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 12:05:28 CET 2004

Skala siroka...

Podpora v CR u vsech mizerna...

Pro "amatera" jsou zajimave Fujitsu - zajimave ceny za hodne velky vykon FLASH procesoru...
Vyvojove prostredi maji na WEBu, prodava to Ryston...

Nebo AVR (dnes problem koupit) a Motorola (uz se da koupit, ale velky problem je podpora...)
Mate nekdo nejake jine zajimave zkusenosti ???

Pokud chcete DSP Tak asi spis TI nez AD...  ale nic jineho nepouzivejte...

--
Hezky Den
                                                   Jan Rehak

Email : Rehak@hw.cz