JTAG

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 12:05:28 CET 2004

Snad trochu u Texasu, jak uz tu nekdo poznamenal, ale pochopitelne tam je
rec jen o Texasackych Implementacich v jejich svabech (z cehoz by se ale asi
dalo dost presne odvodit zakladni principy, ktere clovek k vyuziti JTAGu
potrebuje). Samotne ovladani JTAGoveho rozhrani neni asi nic sloziteho,
ctyri seriove draty, ktere vedou z jednoho do druheho JTAG svabu na desce.
Spis bude asi problem vymyslet co nejefektivnejsi metody testovani, aby se
co nejmensim poctem testu (je to cele dost pomale) otestovalo co nejvice
dratu (a pritom bylo zahrnuto maximum neJTAGovych soucastek).
Chtelo by to tu IEEE normu, lec IEEE neni takovy grant jako treba ETSI, ze
by sve normy daval zadarmo :-(((

Nic moc praktickeho o tom nevim (pouze jsem videl, jak se provadi JTAG u
mobilu, proste ho na desce napichnou v mnoha bodech hroty a z pocitace tam
rvou/ctou nejake hodnoty), spise mam teoretickou predstavu, jak to funguje.

						Jakub Serych