25ks 12V Accu ako UPS pre PC

Petr Mautschka petrma
Středa Březen 17 12:05:28 CET 2004

> Heh co je na tom tak nepochopitelny
> to jsou tu bastliri, nebo banda zacatecniku, ktera netusi, ze impulsni zdroj
> v PC prvni co se stridavym napajenim udela, je ze jej usmerni a nabije s tim
> kondenzator na cca 300V
> Tak proc to nenapajet rovnou stejnosmernym, v tom neni problem..
> Naopak, dost PC-zdroju ma na sobe prepinac, kterej prepina bud dvoucestne
> nebo ctyrcestne usmerneni a tak je schopen fungovat jak na 230V tak na 120V.
> Takze tech baterek by nemuselo byt az tak moc. Navic i rezerva je dost
> [...]
Ja se hlasim k te bande zacatecniku, ktera netusi, jak v onom zdroji
funguje ctyrcestne usmerneni. Mohl byste nam jej, prosim, nejak objasnit
jeho funkci? Ja jsem se totiz az dosud domnival, ze ten usmernovac funguje
pri 230V jako jednocestny usmernovac, po prepnuti na 115V jako zdvojovac
napeti. Z toho ovsem plyne, ze tech 8ks 12V baterek by bylo malo.
Dekuji za odpoved.

Zdravi

	Petr Mautschka