Nejaky lepsi procesor

Petr Cach petr.cach
Středa Březen 17 12:05:28 CET 2004

Ty procesory Fujitsu by byly zajimave. Jen jsem ale nemohl na jejich webu najit to vyvojove prostredi.
Nemate nahodou primy odkaz? Dekuju.
	Petr Cach

Original message from: Jan Rehak
>Skala siroka...
>
>Podpora v CR u vsech mizerna...
>
>Pro "amatera" jsou zajimave Fujitsu - zajimave ceny za hodne velky vykon FLASH procesoru...
>Vyvojove prostredi maji na WEBu, prodava to Ryston...
>
>Nebo AVR (dnes problem koupit) a Motorola (uz se da koupit, ale velky problem je podpora...)
>Mate nekdo nejake jine zajimave zkusenosti ???
>
>Pokud chcete DSP Tak asi spis TI nez AD...  ale nic jineho nepouzivejte...

dostupne (a levne, nejlepe zdarma) vyvojove prostredi? Shanim se po necem vykonnejsim nez 8051 a
spol. Diky za kazdy typ.