Tramvaje
Galuszka Jan ing.
konference
Středa Březen 17 12:05:11 CET 2004
Timto zpusobem se setri mozna 30% energie a hlavne to ma i vyznam, kde
narychlo utratit teplo vznikle v brzdach pri brzdeni.
Kdyby tramvaje brzdily pouze klasicky "brzdnymi destickami" s ohrevem
desticek a chlazenim do vzduchu, byloby to neekonomicke a i konstrukcne
narocne. Tim, ze se to meni v elektrinu se setri brzdy a zaroven i vedeni,
nebot takto "vyrobenou " stavu spolkne nejblizsi jedouci nebo rozjizdejici
se tramvaj a nemusi to jit az z trafa nebo menice.
Vsimnete si i rezimu jizdy, ze pred vetsim kopcem tramvaje si mezi sebou
nechavaji mezeru, aby odlechcily dratum a vyuzivaly jizdu do kopce, kdy jiny
jede z kopce (tj. brzdi)
Pokud jsem napsal neco nepresne, nekamenujte - ono to byla jedna otazka z
energetiky na vysce, ale to uz je davno. A ja se tim nezivim
S pozdravem
ing. Jan Galuszka (0603-531605)
FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá
Tel/fax: 069/6425819, E-mail: FANDA@ELEKTRONIKA.CZ , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: 370-62301802, Bankovní spojení: Česká Spořitelna Ostrava
a.s. č.ú.: 1641209319/0800
> -----Original Message-----
> From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of
> clock@ghost.btnet.cz
> Sent: Saturday, February 17, 2001 10:17 PM
> To: Multiple recipients of list
> Subject: Tramvaje
>
>
> Na jake napeti jezdi tramvaje v Praze? Je pravda, ze kdyz brzdi, tak
> elektromotorem vyrabeji elektrinu a fedrujou ji spinanym menicem zpatky
> do troleje?
>
> --
> Karel Kulhavy http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~clock
>
> ---
> Příchozí zpráva neobsahuje viry.
> Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
> Verze: 6.0.230 / Virová báze: 111 - datum vydání: 25.1.2001
>
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.230 / Virová báze: 111 - datum vydání: 25.1.2001
Další informace o konferenci Hw-list