Programovani v C

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:05:11 CET 2004

Libi se mi, ze vsichni automaticky predpokladaji, ze kdyz programovat v
cecku, tak jedine pro pocitace AT. Ja v cecku programuju cca 5 let, ale pisu
to jen pro procesory 51. Zacinal jsem podle knizky od Herouta (pokud si to
pamatuju dobre), s velkou podporou kamarada, ktery uz v tom programoval
delsi dobu a co bylo pro mne dulezite, se znalosti assembleru 51. kdyz mi
neco chodilo jinak nez by melo, lustenim .LST souboru jsem zjistil kde pisu
treba zavorky spatne. Neumim spoustu programatorskyych fint, ale ani je
nepotrebuju. Napr. kdyz jsem pochopil pointrove adresovani, pochopil jsem
take, ze ty adresy mi to pocita jako 16 bitove, i kdyz mam memory model
small a pracuju v datove pameti Atmelu. Casem jsem se naucil co musim jak
napsat, aby to rozumne prelozilo a co mam radeji psat v asm. Jinak je cecko
dobra vec a nedovedu si predstavit, ze bych vsechno psal v assembleru.

Andel