Nevite nekdo jak na Elox?

Tomáš Nejedlo nejedlo
Středa Březen 17 12:05:10 CET 2004

225g kys. sirove koncentrovane
800ml vody
pri asi 25 st. celsia, katoda -cisty hlinik, anoda -elox. soucastka se
zavesi mezi 2 katody. Proudova hustota 1 az 3A/dm^2 asi 30 az 60min. Pak
oplachnout, neutralizovat (50 % amoniak), pripadne barvit a utesnit (30min
varit v dest. vode).
Doporucuji literaturu SKERIK JAN,Receptar pro elektrotechniku. SNTL1974
Je tam mnoho dalsich moznosti (napr. jak barvit)

T.Nejedlo   nejedlo@dphys.fee.vutbr.cz