Oprava diare - folie

Ondrej Tesar ondrej.tesar
Středa Březen 17 12:05:10 CET 2004

A muzu se zeptat co je to za diar?
Me se dostal do rukou diar TurboData se stejnou poruchou. Tento kabel se
mi
nepodarilo nikde sehnat, a bylo mi lito ten diar vyhodit a tak jsem to
vyresil
takto: Z nekolika (asi 3) starych disketovych mechanik 5 1/4" jsem
vykuchal
krom jineho i 5ti zilovy stineny kabel vedouci z desky k hlavam. Zily
jsem
rozpletl. Z techto velmi ohebnych dratku jsem nastrihal kousky 4cm
dlouhe v
mnozstvi 34ks. Plosky v obou pulkach diare jsem pocinoval (mikropajkou)
a konce tech kabliku
take. A vse jsem spajel ve spravnem poradi dohromady. Ted uz jen cekam,
kdy se
to podela... :-)
Vypada to sice dost exoticky, ale zatim to (cca. 1/2 roku) pri
kazdodennim
pouzivani a noseni v kapse funguje dobre.
Hodne odvahy a presneho pajeni preje Ondrej Tesar