Problem se zvukovkou. II

Ivan Kozak i.kozak
Středa Březen 17 12:05:07 CET 2004

Zdravim Vas a preji vsem krasny den.
Dekuji Vsem za rady, ale bohuzel vse co jste mi radili jsem uz zkousel
pred tim nez jsem svym problemem zatezoval konferenci.
At menim DMA kanaly i IRQ preruseni vse marnost nad marnost.
V DOSu to ani nepipne. Jo a ve vlastnostech je DOS zapnuty a nastaveny.
To nastaveni jsem take menil a nic.
Jeste jsou dve moznosti- hodit to z okna, nebo okna preinstalovat vse smazat
a nahrad znovu.Brrr
hrozna predstava.
Snad se zamerit proc TEST program pise toto:
 SBTEST hlasi Detecting SB
            error: could not reset SB16
Dekuji za pomoc a pokud snad na to prijdu sam tak poreferuji v cem to bylo.

S pozdravem   Kozák Ivan
                                               ELITEX OKs.r.o
                                               Jablonec nadJizerou
                                               tel.0432/591920-21