Funkcni generator II + zesileni zesilovace ??

Ing. Petr Prochazka pprochaz
Středa Březen 17 12:05:07 CET 2004

>V tomto pripade bych se spokojil s MAX038 a stavebnici
>generatoru uverejneneho v nejakem KTE. Bylo to vyfoceno na
>titulni strance a snad se k tomu prodavaji i plosnaky.
>
>Zdravym H. KOTTAS

Byl by nekdo, kdo vlastni zmineny casopis KTE, ochoten to schema generatoru
naskenovat? Obvod MAX038 se mi uz nejaky cas vali v supliku a takto bych ho
mohl vyuzit. Casopisy KTE bohuzel nekupuji.
Primluvil bych se o poslani do "uschovny", abychom predesli pripadnym
ohlasum typu "Ja bych to chtel taky poslat".

predem dekuji

Petr Prochazka
pprochaz@zklas.cz