Vyroba DPS doma fotocestou

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 12:05:06 CET 2004

Ja som si ten pripravok urobil podla p. Kavana. Mam iba tenke plexi (asi
5mm), ale funguje to v pohode. Do jedneho plexi som navrtal dieru v rohu a
naskrutkoval som prave ten ventil na odvzdusnovanie radiatorov. On ma ale
jednu nevyhodu oproti gulovemu ventilu - kym ho zavries tak to chvilu trva a
za ten cas trosku ventil prepusta. Ten gulak bude asi najlepsie riesenie.

PK.

PS. na to odsavanie pouzivam ustnu vyvevu :))), na tu dobu osvitu to staci.