Tramvaje

Ing Jiri Mayer mayer
Středa Březen 17 12:05:06 CET 2004


		Vazena konference,

jmenovite napeti site v Praze je 600V. Dle prislusnych norem je 
nejnizssi trvale napeti 400V a nejvyssi trvale 720V. Nejvyssi 
kratkodobe je 770V, v pripade rekuperacniho brzdeni 800V (podle CSN 
34 1500 az 864V).

	Uspora energie u vozu s polovodicovou regulaci vcetne rekuperace a 
nahrady motorgeneratoru statickym menicem muze dosahnout az 50% 
oproti klasicke odporove regulaci, zalezi na stavu napajeci site v 
tom kterem meste. V Praze, jako i v jinych mestech jsou provozovany 
vozy s odporovou regulaci i s ruznymi polovodicovymi 
vyzbrojemi.

	Stridavy prenos, tedy vuz s asynchronnimi motory je modni 
zalezitost poslednich nekolika let a jedna se zejmena o nove vozy. 
Lidstvo se totiz naucilo ridit asynchronni motor (vektorove rizeni) a 
je moda vsude vsechny typy motoru nahrazovat asynchronnimi, tramvaje 
nevyjimaje.	

	Nase firma vyrabi a dodava kompletni elektricke vyzbroje moderni 
konstrukce s IGBT tranzistory do tramvaji po cele ceske republice i 
do zahranici. Prazane se mohou svezt nove rekonstruovanym dvojcetem 
vozu T3 c. 8211 a c. 8212, ktere jsme rekonstruovali spolu s PARSem 
Sumperk. Dalsi vozy jsou nyni v rekonstrukci a brzy budou v provozu. 
Tyto vozy jsou vypravovany z vozovny Pankrac.

Pripadne dotazy muzete smerovat primo.

S pozdravem   Ing.Mayer





Další informace o konferenci Hw-list