SB Live!

Václav Homolka homolkav
Středa Březen 17 12:04:58 CET 2004

Pokud se nepletu, tak to winam umi take! Nevim to ale presne. Az budu u
stolniho PC, tak se podivam a poslu to sem.

S pozdraevm Venca

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Jiri
Libra
Sent: Thursday, February 22, 2001 4:48 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: SB Live!

Podle me si soft muze vybrat, kam posilat zvuk, jenze to musi umet, takze
Winamp asi ne. Rekl bych, ze nektery lepsi hry by to mohli umet, ale do her
moc nedelam.
A co se tyce dvou zvukovek, provozoval jsem Live! s ESS1868, ale ne onboard,
tak nevim, jak se to tam da nastavovat, ale podle me by to jit melo.