Ted pro zmenu trolejbusy

Hrubý Petr petr.hruby
Středa Březen 17 12:04:58 CET 2004


Zdravim,

 prave kvuli malemu buzeni (seriove spojeni vinuti kotvy a buzeni)napriklad pri odlehceni motoru. Pri odbuzovani se otacky zvysuji a pri zvetsovani buzeni zase naopak klesaji. Velikost budicho proudu je omezena jeho vinutim, aby nedoslo k jeho pretizeni a jeho zvysovani nad urcitou mez se jiz neprojevi, protoze dojde k nasyceni mag. obvodu diky tvaru hysterezni krivky.

Hruby
-----Původní zpráva-----
Od: Jakub Ladman <ladmanj@volny.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Datum: 23. II. 2001 18:56
Předmět: Re: Ted pro zmenu trolejbusy


>Taky jsem slysel, neco jakoze vsude se zaberem prehazuje do odbocky, jen v
>brne do rovneho smeru. Uz je to pekne dlouho, byl jsem jeste dite a o
>duverohodnosti zdroje taky nejsem presvedcen. Bla bla bla, nevim proc to
>vubec pisu, kdyz si jsem temer jist, ze jsem to za tech x let  zmotal.
>Ve skole me taky zajimaly takovy veci, ze seriove motory v trolejbusech, by
>se roztrhly, kdyby nebyly zatizene. Nejspis odstredivou silou pri nadmernych
>otackach, kvuli velkemu buzeni. To se ale asi tyka vsech seriovych motoru
>(dane konstrukce)
>Jakub






Další informace o konferenci Hw-list