8051

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 12:06:40 CET 2004

Sorry za trochu offtopic, ale chtel bych se zeptat, jestli tu nema nekdo
zkusenost s data projektorem. Chtel bych si neco takoveho poridit k DVD
playeru a taky na nejakou tu praci na PC, kde se hodi vetsi obraz;-)  Nijak
nepotrebuji extreme velke rozliseni, ale jde mi hlavne o jas obrazu, aby se
na to dalo koukat i v mistnosti, kde neni uplna tma. Jelikoz jsem nikdy nic
takoveho nekupoval, potreboval bych nejak poradit, na co se hlavne zamerit.
O cenu mi nijak nejde, ale nechci, aby presahla max. 2500 USD. Jaka je tak
bezna zivotnost te vybojky, nebo toho, co to tam vlastne sviti ?

            Michal