soft na zaheslovani spousteni aplikaci

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 12:06:39 CET 2004

| Nevi nekdo z pritomnych o nejakem programu, ktery by umel zaheslovat
| spusteni obecnych aplikaci ... dam priklad: mam v 98kach Outlook a nechci,
| aby mi kdokoliv nahlizel do dosle posty a tak nepujde spustit v zadnem
| profilu exe Outlooku dokud v teto aplikaci nezadam zvolene heslo ...
| Diky, Simon Cihelnik

A jeste jednou.. Konkretne Outlook jako takovej ma moznost zaheslovani
pristupu do profilu, kdy se timto heslem i sifruji datove soubory.
Ovsem toto je v Outlooku (z Office), nikoli v Outlooku Express,
jenz ma sice take zaheslovani pristupu do identity, ale soubory
nesifruje.
Takze v prvnim pripade je problem beze zbytku vyresen
jiz na urovni Outlooku, v druhem si jeho zaheslemin
stejne jiz vice nepomuzete.
Pavel Hudecek