projektor

Lubor Otta butan
Středa Březen 17 12:06:36 CET 2004

Mate pravdu, to je nesmysl, jena nula se ztratila.
Stal 500 000

----------
Od:	J. Polivka
Odesl?no: 	3. prosince 2001 20:45
Komu:	hw-news@list.gin.cz
P?edm?t: 	Re: projektor

Trochu mi vazne unika souvislost. Hovorite o kvalitnim projektoru za 50.000
Kc ? a to pred 5 lety ? Nehovorime kazdy o necem jinem ? nebo jsem se spletl
?
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz

----- Original Message -----
From: "Lubor Otta" <butan@geoinvest.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, December 03, 2001 1:06 PM
Subject: RE: projektor

No v tom nasem projektoru je skutecne pocitadlo, ktere se da snadno
vynulovat z menu, a porad sis s tim nekdo hraje a je tam porad podezrele
male cislo. Az nam bochne muzu vas pozvat na podivani :-)
Dale priznakem kvalitniho projektoru je ze se svetlo z lampy rozdeli
dichroickymi zrcadly na zakladni barvy, a kazda se moduluje zvlast
cernobilym displejem. Ztratu svetla jsou pak nejnizsi. Ten nas stal asi 50
000Kc (pred 5-ti lety)
Lubor

----------
Od: Michal Krestan
Odesl?no: 3. prosince 2001 12:34
Komu: hw-news@list.gin.cz
P?edm?t: Re: projektor

Jen par slov k svetelnemu zdroji:
V tech lepsich jsou metal halidove vybojky, vydrz asi 10000hod, cena asi
15000Kc (te vybojky) a kdyz ji nevyndas vcas muze se pry roztrhnout a
pocuchat projektor :-(
Lubor

Jak tomu mam rozumet ? To tam je nejake pocitadlo provoznich hodin a kdyz
dojde na limitni hodnotu, tak ji musim vymenit ?

            Michal