Frezka 2

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:06:36 CET 2004

Zdravim.

Mrknul jsem na jejich stranky http://www.proxxon.com/micromot.htm ,
kde pokud je to ono, se mi jevilo z obrazku, ze by se opravdu
daly klicky lehce nahradit krokovymi motory.
Toto by uz byla asi pevnejsi konstrukce nez se da amatersky dosahnout
,myslim tim lidmi jez nemaji otce strojarem a pod. :-).

Zvlaste se mi libi http://www.proxxon.com/neuheiten4.html, kde bych
tu prestavbu na NC rizeni videl jako hracku pro male kluky, nebo
spis v mem pripade velke kluky :-). Ono si to o to primo rika.

Diky tedy za tip.

BTW ceske stranky jsou http://www.proxxon.cz/ jen pro doplneni,
kdyby to nekdo take hledal.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Ing. Pavel Poucha [mailto:papouch@papouch.com]
Sent: Tuesday, December 04, 2001 4:53 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Frezka 2

Dobry den,

nedavno jsme tu probirali NC frezku, rad bych se podelil o prubezne
zkusenosti.

My jsme si nechali mechaniku frezky postavit od stojirenske firmy, vyjde to
asi na 50.000,- bez motoru. K rizeni pouzijeme kartu PCL 839 od Advantechu,
kterou mi doporucil pan Rotta, za coz mu dekuji. Motor se sklicidlem
pouzijeme od firmy PROXXON.

Prave u firmy PROXXON jsem nalezl vec, ktera by se mohla hodit zajemcum,
kteri se nechteji zabyvat mechanikou a pritom nechteji utratit 50 kKc. Maji
tam 3 osy system (vypada to jako zmensenina velke frezky), ke kteremu by slo
celkem nenarocne pridelat motory a je hotovo. Stoji 11.000 Kc, kdyz odectu
motor s upnutim za 3.000,- Kc, vyjde 3 osy system na 8.000,- Kc a to se mi
zda prijatelne. Obrabeci plocha je sice mala, ale na stitky na pristroje a
na plosnaky by se to mohlo leckomu hodit.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha

M?te-li chut, navstivte nase str?nky http://www.papouch.com

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.293 / Virov? b?ze: 158 - datum vyd?n?: 29.10.2001