Re: mechanika a jednocip

Vladimír Priesol VPriesol
Středa Březen 17 12:06:35 CET 2004

Ja jsem to kdysi pripojoval k 8051 pres ten ISA radic. V tu dobu se
jich vsude valely haldy a myslim, ze jeste dneska to nebude
nesehnatelna vec. Zadnou dokumentaci k ISA radici jsem nepotreboval,
vystacil jsem si s popisem WD37C65C. Dopracoval jsem to situace, kdy
to dokazalo nacist soubor do pameti, vic jsem nepotreboval.

Dne 4.?prosinec?2001, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> Vzhledem k tomu, ze jsem na dan? tema prosel nekolik slepych cest a v nich
> jsem casto postupoval metodou postupnych omylu, tak pro me nasledovn?ky :
> Pro radice ISA se spatne az nemozne shani dokumentace. Instrukce Biosu
> nejdou az do nejnizsi vrstvy, takze nektere speciality, ktere me zajimaly,
> jako napr nastavit jednoduchou hustotu zaznamu, libovolnou delku sektoru,
> libovolny pocet sektoru na stopu (vse samozrejme v mezich moznosti)
> prakticky nesly. Pro pripojeni k jednocipu jsem puvodne chtel pouzit WD2797
> a 8051, ale pak jsem nakonec pouzil kompletni Sharp MZ-821 s WD a
> [...]

Vyberte Vas "Nejoblibenejsi automobil roku 2002 v CR"
a hlasujte na adrese http://www.autoroku.cz. Hlavni vyhra 600 000 Kc!!!